Monday, April 4, 2011

Mia in Habaya..

Yuhoooo..tgk kt bwh .. Habaya tahu aper makna nyer baru search kt tenet dari bahasa Arab pakaian labuh dengan belahan dibahagian depan kira mcm jubah ke kebaya ke ..Mia pakai Jubah baru nyer..Jubah makngah yg bagi balik dr umrah , kira nyer nek ngah mia lah ..balik dr umrah ptg ..mlm tu terus cal Ira xsabar2 nk suruh Mia pakai jubah yg dia belikan kt Mekah ..Jubah siap ada selendang lagi pakai pun ngam2 muat..punya lah payah nk pakai kan selendang tu main ikat2 je kat kepala dia ..hope tahun depan muat lagi ler dia pakai.. tgh tahap bosan kt ofis ni ..

2 comments:

ummi said...

pasni mia pakai kebaya ketat..

wanie said...

alololo.....tomeinyer mia pakai selendang tu.....pasni mia leh pakai baju kebaya nyonya lak....auuuuuuwwwww...hehehehe