Friday, April 8, 2011

Mimpi di gigit kucing meow meow...

Citer dia mcmni mlm tadi tetibe mimpi digigit kucing siap menjerit ingat menjerit kt dlm mimpi sekali terjerit skit je masa terjaga , sib baik makbapak mentua x tersedo , malu kawe ..tapi macam pelik arr sebab dah 2 kali arr mimpi kucing ..ada sekali tu mimpi macam kucing dtg dekat macam nk sergah kita ngn nak mencakar arr pastu tersedar ..selawat ngn baca innalillah lah (cuak gak) , ira ngn kucing ada takut skit nk pegang pun takut .. Bila dah mimpi camni mula lah nk cari apa maksud mimpi ku ini ...cari punya cari jumpa lah kat www.anneahira.com/ramalan/tafsir-mimpi/k.htm.. Maksud tafsiran dia lah kan klau mimpi Dicakar @ digigit kucing : waspada terhadap ancaman musuh2 anda .arr ..kdg2 xbleh nk percaya sgt tafsiran mimpi2 ni .. Sib baik xkena gigit ngn mak lampir ke dinosour lagi haru je & ntah apa plak makna nyer.. ehh buat lawak lah plak hehehehhe

3 comments:

ummi said...

cuba bela sekor kucing..mesti x mimpi lagi

wanie said...

bila la nak dapat mimpi bawak lamborghini ni.... ;p

Miss Zeera~ said...

perghh , wani cuba tiap2 malam fikir mimpi kete tu sure dtg dlm mimpi , ntah kete apa yg kuar :p